دانلود آهنگ امید حاجیلی ربابه :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ امید حاجیلی ربابه

  • ۱۴:۳۱

در این ساعت ترانه امید حاجیلی بنام ربابه رو برای شما عزیزان آماده کردیم

کیفیت عالی همراه متن ترانه

امیدواریم لذت ببرید

zwsr دانلود آهنگ امید حاجیلی ربابه

متن  آهنگ امید حاجیلی ربابه

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

ربابه ربابه ربابه ربابه ♬♫♪
آره می دونم اگه یه روز دل ببندم به تو …
واسه دل من می کنی رد دلتو ♬♫♪
اگه تو بخوای منو پس چرا فراموش کنی تو منو …
می دونم اگه دل ببندم من به تو ♬♫♪
وای بر دلم دلم دیگه از روی تو من خستم …
می بینی که همه جوره هستم ♬♫♪
با نگاهت همیشه من مستم …
بیا عزیزم تو بگیر دستم آره هی هی خستم ♬♫♪
آره هی هی مستم بیا بیا بگیر تو دستم …
آره همه جوره من هستم ♬♫♪
آره می دونم واسه من دل تو …

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ
آره اگه دلتو بدی خود دل من واسه تو ♬♫♪
آره می دونم واسه من دل تو …
اگه بری می بازم و هرچی که دارم واسه تو ♬♫♪
دیگه از روی تو من خستم …
می بینی که همه جوره هستم ♬♫♪
با نگاهت همیشه من مستم …
بیا عزیزم تو بگیر دستم ♬♫♪
آره هی هی خستم …
آره هی هی مستم ♬♫♪
بیا بیا بگیر تو دستم …
آره همه جوره من هستم ♬♫♪
ربابه ربابه ربابه ربابه …

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

امید حاجیلی ربابه

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۳۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan