دانلود آهنگ ماکان بند با تو :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ ماکان بند با تو

  • ۱۶:۴۵

در این ساعت موزیک جدید و شنیدنی از گروه ماکان باند بنام با تو رو آماده کردیم

با دو کیفیت عالی همراه متن ترانه از موزیک من

vb دانلود آهنگ ماکان بند با تو

متن  آهنگ ماکان بند با تو

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

تو اومدی تو دنیام پاتو گذاشتی واسم انگار خیلی فرق با همه داشتی ♬♫♪
شدی یه ستاره تو آسمونم کنار تو حالم خوبه میدونم اینو میدونم .!.!.
با تو تو قلبم یه خونه ساختم من عشقو تازه با تو شناختم ♬♫♪
اون دوتا چشمات آرامشم شد با تو حریفم یه تنه من کل شهرو .!.!.
با تو تو قلبم یه خونه ساختم من عشقو تازه با تو شناختم ♬♫♪
اون دوتا چشمات آرامشم شد با تو حریفم یه تنه من کل شهرو .!.!.

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ
واسه همه روزام از تو خاطره میخوام دوست دارم تو هم باشی همیشه توی دنیام ♬♫♪
عشقه این برقی که توی چشامه من یه فرشته دارم که همیشه باهامه .!.!.
با تو تو قلبم یه خونه ساختم من عشقو تازه با تو شناختم ♬♫♪
اون دوتا چشمات آرامشم شد با تو حریفم یه تنه من کل شهرو .!.!.
با تو تو قلبم یه خونه ساختم من عشقو تازه با تو شناختم ♬♫♪
اون دوتا چشمات آرامشم شد با تو حریفم یه تنه من کل شهرو .!.!.

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

ماکان بند با تو

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۵۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan