دانلود آهنگ های قاسم افشار در دورهمی ۹۹ :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ های قاسم افشار در دورهمی ۹۹

  • ۲۲:۲۷

در این لحظه آهنگ های که قاسم افشار در دورهمی ۹۹ رو اجرا کرد

رو با کیفیت عالی و بهمراه متن ترانه آماده کردیم امیدواریم لذت ببرید

دانلود آهنگ جدید قاسم افشار نام منو قضاوتم نکن

ترانه: فریمان خسینی , آهنگ: امیرعباس حسن زاده , میکس و مستر: میلاد فرهودی

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

متن آهنگ جدید قاسم افشار نام منو قضاوتم نکن
ـــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

منو قضاوتم نکن

که خیلی ساده میشکنم

از واژه ها تبر نساز زخم نزن رو بدنم

منو قضاوتم نکن از رویه حرفه آدما

نذار که حسرت بشینه تو قلبه خاطراته ما

من از هوایه تو پرم خالی ام از گلایه ها

من تورو باور میکنم تو هم به سمت من بیا

به پاس عشقم که شده باور بکن حرف منو

دوباره زنده کن برام حس روزایه روشنو

منو قضاوتم نکن که خیلی ساده میشکنم

از واژه ها تبر نساز زخم نزن رو بدنم

منو قضاوتم نکن تا دلهره جون نگیره

وقتی که رد پای تو از تویه قلبم نمیره

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

وقتی که با گذشته هام منو قضاوت میکنن

وقتی به عشقه منو تو همه حسادت میکنن

عشقتو از دلم نگیر عشقتو دنیایه منه

ساده نگیر گریه هامو این اشکو حرفایه منه

منو قضاوتم نکن که خیلی ساده میشکنم

از واژه ها تبر نساز زخم نزن رو بدنم

منو قضاوتم نکن یه کوه باش پشته سرم

اگه تو باورم کنی از این سیاهی میگذرم

یه کوه باش پشته سرم

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

هم اکنون این موزیک رو آنلاین گوش کنید

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

آهنگ دوم قاسم افشار با نام بانو برو  

امیدواریم بپسندید

 

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

متن آهنگ بانو برو از قاسم افشار 

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

پاییز مثل مرگ وقتی که دستای من از دستای تو دوره

بارون پشت پنجره داره این خاطرات سرد و میشوره

جونی نمونده توی دستامون برگا هنوز از شاخه میریزن

حتی دی و خرداد و فروردین بی تو مثل روزای پاییزن

مثل پاییزن

بانو برو من هم سرم گرمه سرگرم شورش های پی در پی

آره یه روز خوبی تو راهه اما نمی دونم کجا و کی

بانو برو من هم سرم گرمه سرگرم شورش های پی در پی

آره یه روز خوبی تو راهه اما نمی دونم کجا و کی

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

 پاییز مثل مرگه وقتی که بارون داره آهسته میباره

اینجا کنار نم نم بارون دستای من دستات و کم داره

جونی نمونده توی دستامون این زندگی بی تو غم انگیزه

تنها رفیقم رد پاهاته اینجا تموم سال پاییز پاییزه

بانو برو من هم سرم گرمه سرگرم شورش های پی در پی

آره یه روز خوبی تو راهه اما نمی دونم کجا و کی

بانو برو من هم سرم گرمه سرگرم شورش های پی در پی

آره یه روز خوبی تو راهه اما نمی دونم کجا و کی

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

پخش آنلاین همین موزیک 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128

موزیک من مرجع دانلود جدیدترین آهنگ ها
  • ۵۹۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan