دانلود آهنگ سه دنگ سه دنگ از فریدون آسرایی :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ سه دنگ سه دنگ از فریدون آسرایی

  • ۲۲:۵۷

در این ساعت آهنگ تیتراژ سریال سه دنگ سه دنگ با صدای فریدون آسرایی با کیفیت بالا و همراه متن ترانه

امیدواریم لذت ببرید

دانلود تیتراژ سه دنگ سه دنگ از فریدون آسرایی

 

متن آهنگ سه دنگ سه دنگ از فریدون آسرایی

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

نترس از این غربت دل من آرومه
سرت رو بالا کن بهشت معلومه
تو گندوم آوردی گناه آسون شد
گناه آدم ها یه لقمه ی نون شد
سه دونگ از این احساس تو کوچه جا مونده
منو تو تنهاییم فقط خدا مونده
تمام سهم من برای تو باشه
قشنگی دنیا به زشت و زیباشه

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ
واسه یه لقمه نون ببین خطر کردم
دعا کن از غربت به خونه برگردم
من این جا می مونم بهشتو برگردون
ازم نرنج آسون واسه یه لقمه نون
من سفر کردم ازین خونه راه برگشتو کی می دونه
فرقت و دوری سخته اما با تو آسونه

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

پخش آنلاین همین موزیک

 دانلود آهنگ با کیفیت 320 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

  • ۳۶۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan