دانلود آهنگ مهدی احمدوند دیوار :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ مهدی احمدوند دیوار

  • ۱۸:۴۳

موزیک غمگین و جدید خواننده محبوب جوان مهدی احمدوند بنام دیوار با بهترین کیفیت امیدواریم لذت ببرید

شعر / آهنگسازی و تنظیم کننده : مهدی احمدوند

mehdi دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند دیوار

متن آهنگ دیوار مهدی احمدوند

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

دوری تو چشممو میسوزونه مثل دود گفتی میخواد دلم عاشق این قصه بود

قصه تو ته کشید من و به آتیش کشید وقتی حرف رفتن و چشمای تو پیش کشید

رفتی به من سخت گذشت لعنت به این سرگذشت

دیوونگی هات دیگه آب که از سر گذشت

بین منو خودت دیوار میکشی بعد میگی چرا سیگار میکشی

چشمای من چقدر شب و روز برای تو بیداری کشید

حس منو اول میکشی بعد میگی چقدر سیگار میکشی

هر روز میمیرم واسه تو منو ماهی سی بار میکشی

پنجره قلب تو به روی من بسته شد گفتی دل من اشتباهی به تو وابسته شد

اشتباهم اینجا بود سکوت هی سکوت فهمیدم میخوای بری نیاوردم به روت

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

وای سرنوشت چرا قصه‌مون و بد نوشت چرا دارم این روزا میمیرم از درد عشق

بین منو خودت دیوار میکشی بعد میگی چرا سیگار میکشی

چشمای من چقدر شب و روز برای تو بیداری کشید

حس من و اول میکشی بعد میگی چقدر سیگار میکشی

هر روز میمیرم واسه تو من و ماهی سی بار میکشی

بین منو خودت دیوار میکشی بعد میگی چرا سیگار میکشی

چشمای من چقدر شب و روز برای تو بیداری کشید

حس منو اول میکشی بعد میگی چقدر سیگار میکشی

هر روز میمیرم واسه تو منو ماهی سی بار میکشی

چرا دیوار میکشی چرا سیگار میکشی

چشمای من واسه تو چقدر بی تابی کشید

 

بین منو خودت دیوار میکشی بعد میگی چرا سیگار میکشی مهدی‌احمدوند

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan