دانلود آهنگ تیتراژ خانه سبز علی تفرشی :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ تیتراژ خانه سبز علی تفرشی

  • ۲۳:۱۵

آهنگ علی تفرشی به نام سبز سبزم ریشه دارم با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه متن ترانه از موزیک من

آهنگ تیتراژ سریال خانه سبز 

دانلود آهنگ علی تفرشی سبز سبزم ریشه دارم

متن آهنگ سبز سیزم ریشه دارم علی تفرشی 

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

سبز سبزم ریشه دارم

من درختی استوارم

سبز سبزم ریشه دارم ، در زمستان هم بهارم

شور و عشق و شادی ام را ، از خدایم هدیه دارم

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

هر چه هستم هر چه باشم ، چشمه ام ، پاکم ، زلالم

سبد سبد ستاره از آسمون میباره

تو قلب پاک گلدون بهار خونه داره

بیا بیا دوباره چشام به انتظاره

بارون داره  میباره

بوی تو رو میاره … بوی تو رو میاره

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

 ♩♩

پخش آنلاین

  • ۳۳۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan