دانلود آهنگ امین حیایی بی قرار :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ امین حیایی بی قرار

  • ۲۳:۱۹

دانلود آهنگ امین حیایی بی قرار

در این لحظه یک موزیک زیبا  برای شما کاربران عزیز آماده کردیم با عنوان بی قرار با صدای امین حیایی امیدواریم لذت ببرید

{ تیتراژ فیلم درخونگاه }

rt دانلود آهنگ امین حیایی بی قرار

متن آهنگ امین حیایی بی قرار

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

خیلی وقته حساب گریه هام از دستم رفته بی تو سرده روزای آخر هفته ..!!
حتی تصور کردنشم سخته خیلی سخته  ♫♪♭
یهو چی شد آسمون رابطمون ابری شد لحظه هامون از خاطره خالی شد..!!
خواب دیدم که دستام با تو یکی شد وای اگه میشد  ♫♪♭
دیگه دل دل نکن بیا تو یادمه تموم خوبیاتو من بی قرارم من..!!

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ
بیا برگرد بمون کنارم به کسی هیچ حسی ندارم من بی قرارم من ♫♪♭
بی تو هر جمعی میرم تنها میشینم یه گوشه یه گوشه..!!
نکنه گریم بگیره باز دست دلم رو شه ♫♪♭
دیگه دل دل نکن بیا تو یادمه تموم خوبیاتو من بی قرارم من..!!
بیا برگرد بمون کنارم به کسی هیچ حسی ندارم من بی قرارم من ♫♪♭

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

امین حیایی بی قرار

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۶۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan