دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی صورت :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی صورت

  • ۰۰:۰۷

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی صورت

باز هم برای شما دوستداران علی لهراسبی  آهنگ جدید را با صدای این هنرمند خوب کشورمون آماده کردیم با عنوان صورت امیدواریم بپسندید و لذت ببرید +کیفیت خوب همراه متن ترانه

Ali Lohrasbi Soorat 1 دانلود آهنگ علی لهراسبی صورت

متن آهنگ جدید علی لهراسبی صورت

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

چقد این صورت عزیزه عزیزه برام من میمیرم تو میخندی یه ریزه برام ♬♫♪
من نمیخوام از این حالت با هیچی درام
منو اینجوری ندیده ندیده کسی تو دقیقا تو همونجا که باید میرسی ♬♫♪
فرقش این میشه که میکشیم تو دلواپسی
اگه دستم بهت برسه دیگه واسم هیشکی مث تو قشنگ نیست عشق منی دیوونه ♬♫♪
چقد این چشمات عسله دیوونم کردن یه سره کسی از تو قلب تو چی میدونه

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ
ای وای چه چشمایی اسمم رو نوشت جایی جایی که توی قلبت همیشه آرزوم بود ♬♫♪
ای وای دلم خواستش دیوونه شدم راستش دیوونه ی آدمی که اون شب رو به روم بود
من که آدمش نبودم این عشق دیگه چی بود چشم بهم زدم دلم باهاش خیلی یکی بود ♬♫♪
من دیگه دیوونم بی تو نمیتونم دیگه نمیشد بدون چشمای تو سر کرد من

خیلی دوست دارم دیوونه آخه برگرد من دیگه دیوونم بی تو نمیتونم  ♬♫♪

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

علی لهراسبی صورت از موزیک من

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۶۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan