دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی اسرار :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی اسرار

  • ۱۳:۰۷

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی اسرار

مرسی از انتخاب موزیک من در این ساعت برای شما عزیزان آهنگ زیبای اسرار با صدای هنرمند خوب کشورمان مهدی یراحی را آماده کردیم با کیفیت درجه یک همراه متن ترانه

se دانلود آهنگ مهدی یراحی اسرار

متن آهنگ اسرار مهدی یراحی

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

دوست دارم…

چقدر خنده ی بی چون و چراتو حُرم نفساتو

دوست دارم…

که آب از سر من بگذره با تو!

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

شعر : علی بحرینی

ملودی : مهدی یراحی

بس نکن هواتو… بس نکن هواتو…

هوا بهتره با تو!

تو با من و من یکسره با تو

 

تنظیم قطعه : کوشان حداد

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

مهدی یراحی اسرار

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۶۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan