دانلود آهنگ مسعود صابری یه ریز مستم :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ مسعود صابری یه ریز مستم

  • ۰۱:۳۱

دانلود آهنگ مسعود صابری یه ریز مستم

از موزیک من🎵آهنگ مسعود صابری یه ریز مستم با دو کیفیت خوب همراه متن ترانه

bfdb دانلود آهنگ مسعود صابری یه ریز مستم

 

متن آهنگ مسعود صابری یه ریز مستم

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

توضیحات مسعود صابری در اینستاگرام »

یه ریز مستم ”
لطفا به اشتراک بگذارید . همراهان نازنینم با کار جدید موافقین
من که مست محبت همه شما هستم ، مستِ مست
به امید خدا آخر هفته تقدیمش میکنم به همه متولدین شهریور ماه
لطفا تگ و منشن کنید متولدین شهریور ماه رو “یه ریز مستم ”
ملودی ، ترانه ، تنظیم ، میکس و مسترینگ از دوست خوبم میلاد ترابی نازنین و همکارانش

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

نم نم چشم تو منو دریا کرد گم شدم تو خودم منو پیدا کرد
گفته بودم بهت بی !!! تو حالم بده گفته بودم ♫♪♭

چه آتیشی عشقت به بود و نبودم زده ♫♪♭
یه ریز مستم یه دم !!! آروم نمیشم بس که ♫♪♭

وابستم سر هر قولی !!! دادم تا تهش هستم ♫♪♭
به بارون تو محتاجم بریز مستم بریز مستم  ♫♪♭
یه ریز مستم یه دم !!! آروم نمیشم بس که ♫♪♭

وابستم سر هر قولی دادم تا تهش هستم ♫♪♭
به بارون تو محتاجم !!! بریز مستم بریز مستم

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

مسـعود صابری یه ریز مستم
پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۴۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan