دانلود آهنگ مهدی مقدم و سعید عرب شونه به شونه :: دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های جدید و روز دنیا ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ مهدی مقدم و سعید عرب شونه به شونه

  • ۲۲:۴۲

دانلود آهنگ مهدی مقدم و سعید عرب شونه به شونه

از موزیک من تقدیم شما عزیزان آهنگ شونه به شونه مهدی مقدم و سعید عرب با کیفیت درجه یک همراه متن ترانه امیدواریم لذت ببرید

Mehdi Moghaddam Saeed Arab Shoone Be Shoone دانلود آهنگ مهدی مقدم و سعید عرب شونه به شونه

متن آهنگ مهدی مقدم و سعید عرب شونه به شونه

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

چه نفس گیره نگات وقتی خیره تو چشامی میره بی تو نفسم آخه جز تو که هیچکی باهام نیست ♬♫♪♭
… من پریشونتم مثل رقص موهات توی باد چه قشنگه واسم اینکه دل من دست تو افتاد
دیوونه دیوونه بازیات همه لجبازیات حتی اخمتم واسم رو صورتت شیرینه ♬♫♪♭
… من دلم هی میخواد عاشقت بشم زیاد بهترین حس دنیا برای من همینه
دیوونه بازیات همه لجبازیات حتی چال خنده هات رو صورتت شیرینه ♬♫♪♭
… من دلم هی میخواد عاشقت بشم زیاد بهترین حس دنیا برای من همینه

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ
چه قشنگه اینکه با تو شونه به شونه قدم هام روی سنگ فرشای کوچه دستتم که توی دستام ♬♫♪♭
…خوشه این زندگی با تو من خودم رو با تو میخوام این محاله جا بمونه اسم تو میون حرفام
دیوونه دیوونه بازیات همه لجبازیات حتی اخمتم واسم رو صورتت شیرینه ♬♫♪♭
…من دلم هی میخواد عاشقت بشم زیاد بهترین حس دنیا برای من همینه
دیوونه بازیات همه لجبازیات حتی چال خنده هات رو صورتت شیرینه ♬♫♪♭

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

مهدی مقدم و سعید عرب شونه به شونه

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۴۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan