دانلود آهنگ جدید علی سفلی عذاب :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ جدید علی سفلی عذاب

  • ۱۹:۵۶

دانلود آهنگ جدید علی سفلی عذاب

از موزیک من🎵 دانلود اهنگ عزیزم از وقتی رفتی خیلی مریضم به نام عذاب با صدای علی سفلا با کیفیت خوب همراه متن ترانه

A Sofla4730526350832750319757312095 دانلود آهنگ علی سفلی عذاب

 

متن آهنگ عذاب علی سفلی

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

دست بردار… من که باختم، توی بازی ●♪♫
اون روز که من بمیرم، میشی راضی! ●♪♫
آواره! غصه ی تو، روی قلبم ●♪♫
می خوای که دردِ دوریت؛ باشه سهمم ●♪♫
عذابم نده که من این روزا خرابم ●♪♫
یه قایقِ شکسته رو آبم ●♪♫
تمومِ دنیا؛ کرد جوابم! ●♪♫
عزیزم… از وقتی رفتی؛ خیلی مریضم ●♪♫
اشک توی آغوشِ کی بریزم؟ ●♪♫
باید توو تنهاییم بسوزم ●♪♫
واسه تو عادیه این چیزا… ●♪♫
اما من می میرم، بی چشمات ●♪♫

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ
من نمی خوام که باور کنم ●♪♫
تو نزن آتیشم؛ با حرفات ●♪♫
بی تفاوت نرو، عشقِ من ●♪♫
واسه من مرحم بود؛ آغوشت ●♪♫
جای تو خالیه، عمرِ من… ●♪♫
من چطور میشم فراموشت؟ ●♪♫
عذابم نده که من این روزا خرابم ●♪♫
یه قایقِ شکسته رو آبم ●♪♫
تمومِ دنیا؛ کرد جوابم! ●♪♫
عزیزم… از وقتی رفتی؛ خیلی مریضم ●♪♫
اشک توی آغوشِ کی بریزم؟ ●♪♫
باید توو تنهاییم بسوزم ●♪♫

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

علی سفلی عذاب

توضیحات تکمیلی در خصوص این ترانه:

آهنگ عذاب یک سورپرایز غیر منتظره
بزودی……..خیلی زود….. ((نظرتون رو بگید ممنونم))

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

  • ۱۰۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan