دانلود آهنگ حاضر بودم احسان کرمی :: دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های جدید و روز دنیا ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ حاضر بودم احسان کرمی

  • ۰۶:۰۸

دانلود آهنگ اجرا شده احسان کرمی در سریال هم گناه + متن آهنگ از موزیک من🎵

کنسرت اجرا شده توسط احسان کرمی در سریال هم گناه

دانلود آهنگ اجرا شده احسان کرمی در سریال هم گناه

متن آهنگ حاضر بودم احسان کرمی

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

یکی یه روز یه جا آرومو بی صدا دور از این آدما اومد چه بی هوا

چشاش بهونه شد دلم دیوونه شد با اون نگاه خاص تنها منو میخواست

محاله فکر اون نباشه تو سرم محاله بگذرم از برقه تو نگاهش

حاضر بودم براش بمیرم اما کاش اونم شبیه من یکم اراده داشت

همیشه تو چشاش یه حسه خوبی داشت اما با این وجود رفتو تنهام گذاشت

رفتو فقط برام جز غمو غصه هام جز بغضه تو صدام دیگه چیزی نذاشت

محاله فکر اون نباشه تو سرم محاله بگذرم از برقه تو نگاهش

چشاش بهونه شد دلم دیوونه شد با اون نگاه خاص تنها منو میخواست

حاضر بودم براش بمیرم اما کاش اونم شبیه من یکم اراده داشت

همیشه تو چشاش یه حسه خوبی داشت اما با این وجود رفتو تنهام گذاشت

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

دانلود آهنگ حاضر بودم احسان کرمی 

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

لینک های دانلود

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

  • ۲۰۳۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan