دانلود آهنگ نه نگو نه دیگه به من :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ نه نگو نه دیگه به من

  • ۱۲:۴۴

دانلود آهنگ نه نگو نه دیگه به من

از موزیک من 🎵 دانلود اهنگ نه نگو نه دیگه به من که میگیره قلب من با صدای سهیل رحمانی به همراه شعر و  کیفیت  عالی

من دلمو میدم به تو باشه پیش قلب تو

دانلود اهنگ نه دیگه نه نگو به منو میکشه دلتنگی

Soheil Rahmani Na Nagoo Na Dige Music fa.com  دانلود آهنگ نه نگو نه دیگه به من سهیل رحمانی

 

متن آهنگ نه نگو نه دیگه به من سهیل رحمانی

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

 

 
نه نگو نه دیگه به من که میگیره♫ قلب من با تو آروم میشم🎵
 
من دلمو میدم به تو باشه ♫پیش قلب تو تا بمونی پیشم
 
تو همونی که تا ازت یه حرفی♫ میاد وسط دل من می لزه🎶
 
واسه بودنت کنار من اگه ♫جونمم بدم به خدا می ارزه
 
دست خودم نیست تو رو ♫ میبینم ببین دل تو دلم نیست🎵
 
سهیل رحمانی نه نگو نه دیگه به من
 
گشتم این دنیا رو ♫ مثل تو هم نیست🎶
 
توی چشم من ببین عشق تو ♫ کم نیست، عشق تو کم نیست
 
به کی بگم که چقدر عاشق ♫ تو شدم بی تو میمیرمو🎵
 
خودت هم اینو خوب ♫ میدونی دل من با تو آروم
 
میگیره فقط نمی شه دل ♫ کند ازت نگو نمیدونی🎶
 
ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

سهیل رحمانی نه نگو نه دیگه به من

لینک های دانلود

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

  • ۶۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan