دانلود آهنگ قسمت آخر سریال شهرزاد/تیتراژ پایانی :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ قسمت آخر سریال شهرزاد/تیتراژ پایانی

  • ۱۰:۰۶


ازموزیک من🎵آخرین قسمت سریال شهرزاد با صدای امین بانی با آهنگی بنام نشد همراه با شعر و با کیفیت عالی

همخوان : فرناز ملکی / شعر : امیرعلی طاهری / آهنگسازی : امیر توسلی / گیتار : سیاوش امامی

Amin Bani Nashod 500x500 دانلود آهنگ قسمت آخر سریال شهرزاد

 

متن آهنگ نشد از امین بانی

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

باید نفس بکشم توی هوای خودم

♫♪
باید که سر بذارم رو شونه های خودم

♫♪

♫♪ تیتراژ پایانی سریال شهرزاد ♫♪

♫♪

باید که گریه کنم واسه عذای خودم

♫♪

شبونه گل ببرم خودم برای خودم

 

یه شب نشد که بیام بازم به دیدن تو

♫♪

نشد نفس بکشم نفس کشیدن تو

♫♪

♫♪ آهنگ نشد با صدای امین بانی ♫♪

روزای تار منه شبای روشن تو

♫♪

چقدر غریبه شدیم منم منم من تو

ــــــــــــــــ|🎵🎶🎼🎶🎵|ــــــــــــــــ

آهنگ قسمت آخر سریال شهرزاد

 امین بانی  دانلود آهنگ قسمت آخر سریال شهرزاد

لینک های دانلود

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

 

  • ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan