دانلود آهنگ جدید آرون افشار عاشق کش :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ جدید آرون افشار عاشق کش

  • ۰۰:۱۹

دانلود موزیک جدید آرون افشار عاشق کش

هم اکنون از موزیک من ♫ اهنگ از تو دگر نمیشود دل کند به نام عاشق کش با صدای آرون افشار به همراه شعر و بهترین کیفیت 

شعر و ملودی : دی پاپ | تنظیم قطعه : معین راهبر

Download New Music BY : Aron Afshar | Ashegh Kosh With Text And 2 Quality 320 And 128 On 

 

متن آهنگ عاشق کش آرون افشار

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

از تو دگر نمیشود دل کند…
فانوسِ راه عشق من بودی
تو جاده را به من نشان دادی!
برگرد بگو عاشق من بودی!
بازم میان خلوت خانه؛ افتاده ام چنین تک و تنها…
عشقت مرا به ناکجا برده!

شعر و ملودی : دی پاپ
نقطه به نقطه؛ سو به سو هرجا…
یک آدم شکسته از من ساختی…
عاشق کشِ بیرحم تو با من چه کردی؟!
بغضم گلویم را گرفته؛ از زمین و از زمان سیرم
تو با من چه کردی؟


یه آدمِ شکسته از من ساختی
عاشق کشِ بیرحم تو با من چه کردی؟!
بغضم گلویم را گرفته؛ از زمین و از زمان سیرم
تو با من چه کردی؟
میدانی که چقدر میخواهمت؛ حتی اگر بد شوی میخواهمت!
برگرد و به داد دلم برس…

تنظیم قطعه : معین راهبر
دریابم که غرقم در جنون! دریابم که ویرانم کنون!
خدا تو را پای دلم نوشت…
یه آدمِ شکسته از من ساختی
عاشق کشِ بیرحم تو با من چه کردی؟!
بغضم گلویم را گرفته؛ از زمین و از زمان سیرم
تو با من چه کردی؟

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

آرون افشار عاشق کش

لینک های دانلود

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

  • ۹۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan