دانلود آهنگ جدید علی سفلی آرومم :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ جدید علی سفلی آرومم

  • ۱۱:۵۳

دانلود آهنگ جدید علی سفلی آرومم

سلام خدمت عزیزان موزیک من  ♫ دانلود اهنگ آرومم وقتی تو کنارمی خانومم با صدای علی سفلا به همراه تکست و بهترین کیفیت رو براتون آماده کرده ایم ♫

شعر و ملودی : حسین تیموری | تنظیم قطعه : مهدی سفیدگر

آهنگ آرومم سریال عطر عشق

Download New Music BY : Ali Sofla | Aroomam With Text And 2 Quality 320 And 128 On

A sofla38965329756329568 دانلود آهنگ علی سفلی آرومم

 

متن آهنگ آرومم علی سفلی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

تا که صداتو میشنوم میشینه خنده رو لبام! ●♪♫
حدی نداره عشق من؛ از ته دل تو رو میخوام ●♪♫
عاشق اون روزاییم که هوا غرقِ بارونه… ●♪♫
من و تو با یه چتر باز میزنیم بیرون از خونه ●♪♫
آرومم وقتی تو کنارمی آرومم ●♪♫
من فقط به عشقِ تو محکومم! ●♪♫
وقتی تو کنارمی خانومم ●♪♫

شعر و ملودی : حسین تیموری
دنیا رو فقط تو هوای تو دوست دارم ●♪♫
باش همیشه تو هوای من، دلدارم ●♪♫
ای یارم… ●♪♫
کسی جز تو مگه میدونه رگ خواب من رو؟! ●♪♫
که فقط با نگاش خوب کنه حالِ خراب من رو ●♪♫


هر چی زیباییه پیش چشمای تو رنگ میبازه ●♪♫
واسه اینه که من خیلی عاشقتم بی اندازه ●♪♫
قسم به عشقِ خاصمون ●♪♫
به دلِ پاک آسمون! ●♪♫
که میمیرم برات، بدون! ●♪♫

تنظیم قطعه : مهدی سفیدگر
آرومم وقتی تو کنارمی آرومم ●♪♫
من فقط به عشقِ تو محکومم! ●♪♫
وقتی تو کنارمی خانومم ●♪♫
دنیا رو فقط تو هوای تو دوست دارم ●♪♫
باش همیشه تو هوای من دلدارم ●♪♫
ای یارم… ●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

علی سفلی آرومم

با موزیک من باشید 

لینک های دانلود

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

  • ۷۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan