دانلود آهنگ علی سفلی چه خبره :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ علی سفلی چه خبره

  • ۱۰:۴۱

دانلود آهنگ علی سفلی چه خبره

هم اکنون دانلود کنید و لذت ببرید از ♫ اهنگ امون از دست دلم به نام چه خبره با صدای علی سفلا به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫

شعر و ملودی : منصور فرهادیان | تنظیم قطعه : مهدی سفیدگر

اهنگ تو اومدی اختیار قلبمو ازم گرفتی

Download Old Music BY : Ali Sofla | Che Khabare With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa

Ali Sofla 285492856135 Music fa.com دانلود آهنگ علی سفلی چه خبره

 

متن آهنگ چه خبره علی سفلی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

تو اومدی و اختیار قلبمو ازم گرفتی!
حالا که عاشقت شدم…
یه وقت بهم نگی، که نگفتی!
شدم مست دو چشمات؛ آخ دلم میره واسه حرفات!
نمیذارم دیگه عمرا توی قلبم…

شعر و ملودی : منصور فرهادیان
یکی بیاد و بشینه جات
بگو با این دیوونه میمونی؛ عشقم همیشه
دل عاشق این چیزا رو آخه، حالیش نمیشه!
تو با چشمات جادو کردی دلو موندم چی بگم…


یکم آروم چه خبره امون از دست دلم! امون از دست دلم!
شدی ستاره ی تو آسمونم…
دیگه بی تو نمیتونم! آخه وصله به تو جونم مهربونم…
تو پای ثابت قلبِ دیوونم شدی؛ دیگه نمیتونم!
به جون جفتمون بگذرم از تو، نمیتونم!

تنظیم قطعه : مهدی سفیدگر
بگو با این دیوونه میمونی؛ عشقم همیشه
دل عاشق این چیزا رو آخه، حالیش نمیشه!
تو با چشمات جادو کردی دلو موندم چی بگم…
یکم آروم چه خبره امون از دست دلم! امون از دست دلم!

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

علی سفلی چه خبره

لینک های دانلود

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

  • ۱۱۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan