دانلود آهنگ تورا چون جان خود میدانمت :: دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های جدید و روز دنیا ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ تورا چون جان خود میدانمت

  • ۱۳:۳۵

همین حالا از رسانه موزیک من  ترانه ای با نام مو به مو از خواننده خوش صدای ایرانی رضا بهرام با بهترین کیفیت+متن ترانه و پخش آنلاین امیدواریم لذت ببرید

iyrt دانلود آهنگ تورا چون جان خود میدانمت

متن  آهنگ تورا چون جان خود میدانمت

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

مو به مو قدم قدم…

به زلف تو قسم قسم…

رسیده عشق تو ، به جان من! ///

به‌یاد تو نفس نفس !

بریده‌ام از این قفس….

زندان است جهانه من //

عشقت چرا تاوان من شد؟؟؟!

رفتی غمت پایانه من شد!!

از هر گناهی توبه کردم…

چشمان تو ایمان من شد….

♫♪♭

کروس اول :

تو را چون جان خود میدانمت…

تو را چون سایه میپندارمت…

هر چه تو دوری من صبورم!!!

مرا از غم جدا نمیکنی؟

مرا ، یک دم صدا نمیکنی…

من که گذشتم از غرورم!

قبل از تو من عاشق نبودم!

ـــــــــــــــ|🎵🎶ــــــــــــــــــ🎶🎵|ــــــــــــــــ

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

ـــــــــــــــ|🎵🎶ــــــــــــــــــ🎶🎵|ــــــــــــــــ

موزیک بسیار شنیدنی رضا بهرام با نام مو به مو تیتراژ سریال ممنوعه فصل دوم

تو آمدی با هر نگاه ، مرا گرفتارم کنی…

این قرارمان نبود ، از عشق بی زارم کنی…

به یاد تو من بی قرارم…

ای وای هنوز چشم انتظارم …

♫♪♭

کروس دوم :

تو را چون جان خود میدانمت…

تو را چون سایه میپندارمت…

هر چه تو دوری من صبورم!!!

مرا از غم جدا نمیکنی؟

مرا ، یک دم صدا نمیکنی…

من که گذشتم از غرورم!

قبل از تو من عاشق نبودم!

دانلود اهنگ عشقت چرا تاوان من شد

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

آهنگ تورا چون جان خود میدانمت

 

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۵۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan