دانلود آهنگ سامان جلیلی دنیا :: دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های جدید و روز دنیا ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ سامان جلیلی دنیا

  • ۰۵:۲۱

امروز هم یک ترانه ای زیبا و شنیدنی از سامان جلیلی با نام دنیا رو در موزیک من میتونید آنلاین گوش کنید+متن ترانه دانلود رایگان با کیفیت خوب 

mnyt دانلود آهنگ سامان جلیلی دنیا

 

متن  آهنگ سامان جلیلی دنیا

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

هرجای دنیارو بگی گشتم نبودی مونده هنوز زیر چشام جای کبودی ♬♫♪
دنیا به کام ما نبود و نیست عزیزم بی تو مریضم ..
دنیا قشنگ نیست بارون قشنگ نیست اشکام میریزه دست خودم نیست ♬♫♪
کجا نبودم که تنهایی رفتی بی معرفت خب آدم که بودم..
میگیره میگیره قلبامون به خدا میمیره میمیره فردامون ♬♫♪
از چی میترسی میترسی عشق من به خدا میمیرم میمیرن دردامون..

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
چی شد حواسمون پرت شده این زندگی درد شد کجا دلت پرت شد ♬♫♪
تنگ شد دلم برات تنگ شد تموم دردامون همین یه آهنگ شد..
دنیا قشنگ نیست بارون قشنگ نیست اشکام میریزه دست خودم نیست ♬♫♪
کجا نبودم که تنهایی رفتی بی معرفت خب آدم که بودم..
میگیره میگیره قلبامون به خدا میمیره میمیره فردامون ♬♫♪
از چی میترسی میترسی عشق من به خدا میمیرم میمیرن دردامون..

 ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

سامان جلیلی دنیا

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۶۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan