دانلود آهنگ حمید هیراد پیرم درآمد :: دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های جدید و روز دنیا ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ حمید هیراد پیرم درآمد

  • ۰۸:۲۵

سلام به دوست داران حمید هیراد یک آهنگ جدید براتون تدارک دیدیم بنام  پیرم درآمد امیدواریم لذت ببرید

این موزیک دارای پخش آنلاین دانلود رایگان کیفیت عالی همراه متن ترانه است در ادامه باموزیک من همراه باشید

Hamid Hiraad Piram Daramad دانلود آهنگ حمید هیراد پیرم درآمد

متن حمید هیراد پیرم درآمد

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

هرچی که از عشق گفتی عاقبت انکار کردی مگه تو مرهم نبودی تو مرا بیمار کردی ♫♪♭
آرزوهایم برایت همگی نقش بر آب شد تک تک خاطره هایت بی تو حسرت و عذاب شد ♫♪♭
هرچه ماندم خبری از تو نیامد من از این بی خبری پیرم درآمد ♫♪♭
هرچه ماندم دلبر روزای شیرین تو نیامدی و من صبرم سرآمد ♫♪♭

ـــــــــــــــ|🎵🎶ــــــــــــــــــ🎶🎵|ــــــــــــــــ

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

ـــــــــــــــ|🎵🎶ــــــــــــــــــ🎶🎵|ــــــــــــــــ
کاش میدیدی که بی تو من چه دردی میکشم هرکجا یادت میوفتم آه سردی میکشم ♫♪♭
بی محابا با تو بودم جان من رفتی چرا حرف رفتن را که گفتی ناگهان کشتی مرا ♫♪♭
هرچه ماندم خبری از تو نیامد من از این بی خبری پیرم درآمد ♫♪♭
هرچه ماندم دلبر روزای شیرین تو نیامدی و من صبرم سرآمد ♫♪♭

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

حمید هیراد پیرم درآمد

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۳۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan