دانلود آهنگ گرشا رضایی صدای بارون :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ گرشا رضایی صدای بارون

  • ۱۹:۵۶

با سلام خدمت دوستان عزیز و همراهان همیشگی موزیک من امیدواریم حال دلتون تو این روزهای سخت کرونایی خوب و خوش باش امروز هم برای شما خوبان موزیکی زیبا از خواننده نسل جدید و دوست داشتنی گرشا رضایی با عنوان صدای بارون رو آماده کردیم

photo 2021 05 19 21 03 44 دانلود آهنگ گرشا رضایی صدای بارون

 

متن آهنگ گرشا رضایی صدای بارون

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

من واسه چشمای توئه اینقدر تنهام اونقد زیبایی که یادم میره حرفام…
یجوری میخوامت تموم زندگیم شی من زندگیمو واسه چشمای تو میخوام ♬♫♪
تو اومدی تا تو جهان احساس باشه تا یک نفر اینقد نگاهش خاص باشه…
چند ساله دیگه بگذره یکی بیاد که یه دنیا روی زیباییش حساس باشه ♬♫♪
تو تو صدای بارونی مثل خودم پریشونی تو حال خوبو میدونی دلیل حال خوبم باش ♬♫♪
تو که عزیزتر از جونی مثل برف زمستونی با این دیوونه میمونی منم تویی همه دنیاش…
منم تویی همه دنیاش  ♬♫♪

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
جز نگات من از تو چی بخوام دوست دارم که نگذره دقیقه هام…
جز خودت کیه دلیل خنده هام یه حال خوشه فوق العاده ای برام ♬♫♪
فوق العاده ای برام …
تو تو صدای بارونی مثل خودم پریشونی تو حال خوبو میدونی دلیل حال خوبم باش ♬♫♪
تو که عزیزتر از جونی مثل برف زمستونی با این دیوونه میمونی منم تویی همه دنیاش…
منم تویی همه دنیاش  ♬♫♪

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

گرشا رضایی صدای بارون*موزیک من

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۱۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan