دانلود آهنگ تیتراژ برنامه مسافر ماه راغب :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه مسافر ماه راغب

  • ۱۸:۰۸

در این لحظه یک موزیک ویژه رو براتون آماده کردیم

 آهنگ تیتراژ برنامه مسافر ماه با صدای راغب همراه متن  ترانه با دو کیفیت عالی +دانلود با لینک مستقیم و رایگان

bvn دانلود آهنگ تیتراژ برنامه مسافر ماه راغب

 

متن تیتراژ برنامه مسافر ماه راغب

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

من بهت وابستم مث دستم به موهات مث حسم به صدات مث حالم به هوات مث روز اول ♬♫♪
بی نظیری وقتی نسبت زیباییت به تموم آدما یه درخت تنهاست وسط یه جنگل
بی نظیری وقتی هر کسی میخوادت واسه بخشیدن تو به گناه افتاده ♬♫♪

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
توی آینه تو فقط خودتو میبینی اما من میبینم توی آینه عکس قرص ماه افتاده
ماه تنهای منی واسه ی توئه شب کوتاه شدم ماه دنیای منی من برای دیدنت مسافر ماه شدم ♬♫♪
بی نظیری وقتی هر کسی میخوادت واسه بخشیدن تو به گناه افتاده
توی آینه تو فقط خودتو میبینی اما من میبینم توی آینه عکس قرص ماه افتاده ♬♫♪

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

تیتراژ برنامه مسافر ماه راغب

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۱۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan