دانلود آهنگ بنجامین شوخى شوخى :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ بنجامین شوخى شوخى

  • ۰۹:۵۶

یک آهنگ شاد و پر انرژی هدیه امروز موزیک من به شما کاربران عزیز می باشد

ترانه زیبای شوخى شوخى با صدای بنجامین با کیفیت عالی 

و متن ترانه +پخش آنلاین همراه با لینک دانلود رایگان

aser دانلود آهنگ بنجامین شوخى شوخى

متن آهنگ شوخى شوخى بنجامین

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

ناز شصتت دلم شده عاشق اون چشمای مستت
قلق دلِ دیوونه ی یه من افتاده دستت ناز شصتت

خوش به حالم نفهمیدم چیشد یهو دلو به تو دادم
مگه چقدر دوست داشتنی میشه یه آدم خوش به حالم

آخه نفهمیدم چیشد شوخی شوخی جدی شد
یکی اومد توو دلم همیشگی شد

دیدی چه جوری شد دلم یه جوری شد
دیگه نداره طاقت دوری شو

آخه نفهمیدم چیشد شوخی شوخی جدی شد
یکی اومد توو دلم همیشگی شد

دیدی چه جوری شد دلم یه جوری شد
دیگه نداره طاقت دوری شو

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

هر چی دیوونت میشم توو این روزا بس نیست
آخه بردن دلِ دیوونه ی من کار هر کس نیست
توی قلب عاشقم به جز تو هیچ کس نیست

این عشقه و عادت نیست آخه اون چشات خیلی نازه
اصن داشتنت امتیازه واسم توو زندگی این حس تازه
کنار تو قشنگه قصه سازه

آخه نفهمیدم چیشد شوخی شوخی جدی شد
یکی اومد توو دلم همیشگی شد

دیدی چه جوری شد دلم یه جوری شد
دیگه نداره طاقت دوری شو

آخه نفهمیدم چیشد شوخی شوخی جدی شد
یکی اومد توو دلم همیشگی شد

دیدی چه جوری شد دلم یه جوری شد
دیگه نداره طاقت دوری شو

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

بنجامین شوخى شوخى

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۲۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan