دانلود آهنگ میثم ابراهیمی سلامتی :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی سلامتی

  • ۱۶:۳۷

یک ترانه بسیار زیبا از میثم ابراهیمی بنام سلامتی را از آپ موزیک من دانلود کنید و گوش دهید با دو کیفیت خوب و عالی 

پخش آنلاین +متن ترانه

 

yrt دانلود آهنگ میثم ابراهیمی سلامتی

 

متن آهنگ میثم ابراهیمی سلامتی

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

کی تورو بلده مث من که چطوری دلت واشه♬♫
کی بلده پشتت در بیاد حتی اگه غلط باشه
کی تورو بلده مث من بهت اهمیت میده♬♫
اینجوری کی لای شونه هاش بهت امنیت میده
سلامتی حسای خوبی که پای منو به تله ♬♫
سلامتی چشایی که کار دلمو به اینجا رسوندن
فدای اون دلی که ادعا میکنه منو نمیشناسه ♬♫

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

سلامتی صورت قشنگ و سرد بی احساست ♬♫
کی تورو بلده مث من که چطوری دلت واشه
کی بلده پشتت در بیاد حتی اگه غلط باشه ♬♫
کی تورو بلده مث من بهت اهمیت میده
اینجوری کی لای شونه هاش بهت امنیت میده♬♫
همه لفظای خوشگل دنیا برا تو
فقط خواهشا از تو فکر من درآ تو♬♫
تو با اینکه اینقد دادی دستم آتو
سلامتی من که پر نکردم جاتو♬♫

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

میثم ابراهیمی سلامتی

پخش آنلاین همین موزیک

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۶۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan