تیتراژ سریال هم بازی :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

تیتراژ سریال هم بازی

  • ۲۲:۲۲

امشب هم براتون دو تیتراژ عالی آماده کردیم امیدواریم بپسندید

تیتراژ ابتدای و پایانی سریال هم بازی با صدای فریدون آسرایی  و وحید قاسمی

هم بازی سریال نورزی سال ۱۴۰۰است که از شبکه دو پخش میشود

Fereydoun Asraei Hambazi Music fa.com  دانلود آهنگ فریدون آسرایی همبازی

 

متن تیتراژ پایانی سریال هم بازی فریدون آسرایی 

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

به فکر حال توئه دلی که مال توئه ♩♩
یه لحظه این دل دیوونه مگه بی خیال توئه ♬♬
نفس کشیدن تو دوباره دیدن تو ♩♩
بذار خاطره شه حال خوش به من رسیدن تو دوباره دیدن تو ♬♬
مگه میشه تو باشی ولی دل نگه دیوونه باش ♩♩
خاصیت عشقه که میکشه دلتنگیاش ♬♬

پشت لبخند تو رویای بهاره با تو هر لحظه برام خاطره داره ♩♩
جون بدم زنده بشم عشق دوباره ♬♬
من به هر جا برسم با تو رسیدم ♩♩
حتی حرف دلمو از تو شنیدم از تو شنیدم ♬♬

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
گفتی آروم از آرزوهامون ♩♩
تا حس کنم این دنیا چه کوچیکه برامون ♬♬
مگه میشه تو باشی ولی دل نگه دیوونه باش ♩♩
خاصیت عشقه که میکشه دلتنگیاش ♬♬

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

فریدون آسرایی همبازی

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

تیتراژ ابتدایی سریال هم بازی، آهنگ افغانستانی سریال همبازی

هم اکنون دانلود کنید اهنگ تیتراژ ابتدایی سریال همبازی با صدای خواننده افغانی وحید قاسمی با 2 کیفیت صوتی MP3 320 عالی و دانلود رایگان به همراه متن ترانه

پخش از شبکه دو سیما در نوروز 1400

دانلود آهنگ افغانستانی سریال همبازی

متن آهنگ شروع سریال هم بازی

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

میشه در باغ دو چشمایت بشینم
میشه از چشم تو خورشید رو ببینم
میشه از زلف عروسانه تو
دانه دانه گل بارانه بچینم
میشه یک روز که این پنجره را

سوی خورشید رخت وا بکنم
میشه یک روز در آینه رود
تو رو من خوب تماشا بکنم
میشه از زلف عروسانه تو
دانه دانه گل بارانه بچینم

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
میشه گل های زمستان زده را
نفس گرم کسی وا بکند
میشه ابرها همه باران بگیرن

چشمه ها را همه دریا بکنند
میشه از زلف عروسانه تو
دانه دانه گل بارانه بچینم

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

آهنگ تیتراژ افغانستانی سریال همبازی

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128

  • ۲۳۶۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan