دانلود آهنگ تیتراژ سریال پریا احسان خواجه امیری :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ تیتراژ سریال پریا احسان خواجه امیری

  • ۲۲:۳۰

امشب یک تیتراژ دوست داشتنی با صدای احسان خواجه امیری عزیز رو آماده کردیم

آهنگ تیتراژ پایانی سریال پریا به کارگردانی حسین سهیلی زاده که از شبکه سوم سیما پخش شد

از انتخاب موزیک من سپاسگذاریم

pariya دانلود آهنگ تیتراژ سریال پریا احسان خواجه امیری

متن آهنگ پریا احسان خواجه امیری

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

با درد عمیق دل من تو دیدی که مردم چه کردن
تو پیش غرورم نشستی تو زخمای قلبم رو بستی تو زخمای قلبم رو بستی
شکل رفتن این روزگار منو تو گریه تنها نذار
من و از آدما پس بگیر من و دست خودم نسپار من و دست خودم نسپار

جز تو هیشکی مهربون نبود با هجوم این درد
زندگی منو از عشق من راحت جدا کرد
من هنوز همون درد دیروزم آدم همیشه
هیشکی مث من عاشقت نبود عاشقت نمیشه

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

تو که میدونی دنیا چه رسم تلخی داره
از هر چی که میترسی اونو سرت میاره
صدا زدم دنیا رو نفس کشیدم تو باد هوای تو اینجا بود منو نجاتم میداد
جز تو هیشکی مهربون نبود با هجوم این درد
زندگی من و از عشق من راحت جدا کرد
من هنوز همون درد دیروزم آدم همیشه
هیشکی مث من عاشقت نبود عاشقت نمیشه
ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

تیتراژ پایانی سریال پریا احسان خواجه امیر

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۲۱۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan