دانلود آهنگ تیتراژ آخر سریال حکایتهای کمال :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ تیتراژ آخر سریال حکایتهای کمال

  • ۰۰:۰۲

امشب براتون آهنگ جذاب و محبوب تیتراژ پایانی سریال حکایتهای کمال با صدای احمد شکوری به همراه متن و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ رو آماده کردیم امیدواریم لذت ببرید

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال حکایتهای کمال احمد شکوری

متن آهنگ احمد شکوری تیتراژ پایانی سریال حکایتهای کمال

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

منو شهر و کوچه هاش با یه دنیا خاطره ♯♫♩

تو تموم خاطره هستی و چشم تر ♯♫♩

نفسم گیره نگو؛ نوبتِ من میگذره!!!

نگو؛ فصلِ عاشقی کوچه از عاشق پره ♯♫♩

( با صدای زیبای احمد شکوری )

به رقیبانم بگو: که دلم عاشق تره ♯♫♩

هر کی اول اومده بدونه که آخره!!!

سفر نکردم که با تو باشم؛ نمونده تنهایی ♯♫♩

نگو؛ برو دل هوا تو داره شروع غم هایی ♯♫♩

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

چه شبایی!! که دلم پَر میکشه؛ از سر دروازه عشق

از ستاره تو بپرس شب چه دلی میبره؛ اندازه عشق ♯♫♩

تو بگو در شام پریشان با دل من که نرم بگویی! ♯♫♩

نرسد سردی زدشنامت با دل من گرم بگویی!

به رقیبانم بگو؛ که دلم عاشق تره ♯♫♩

هر کی اول اومده بدونه که آخره ♯♫♩

سفر نکردم که با تو باشم نمونده تنهایی

نگو برو دل هوا تو داره شروع غم هایی……. ♯♫♩

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

تیتراژ پایانی سریال حکایتهای کمال احمد شکوری

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

  • ۸۱۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan