دانلود آهنگ جدید حمید هیراد دلربا :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد دلربا

  • ۱۱:۲۸

امروز موزیکی از حمید هیراد برای شما دوستان آماده کردیم به نام دلربا با کیفیت عالی همراه متن ترانه از انتخاب موزیک من سپاسگذاریم

photo ۲۰۲۱ ۰۱ ۲۰ ۱۹ ۰۲ ۵۳ دانلود آهنگ حمید هیراد دلربا

 

متن آهنگ جدید حمید هیراد دلربا

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

ای جان عجب قد بلندی داره یارم ای جان چه گیسوی کمندی داره یارم ♬♫♪
ای جان که این دل میره واسش این دل میره واسش!!!
آخ ای جان دلم میمیره واسش ای ای جان دلم میمیره واسش ♬♫♪
ای دلربای من شیرین ادای من قربون تو برم الهی باوفای من!!!
عاشق تر از دلم هیچ دلی نمیشه به تو وابسته تر شدم دیوونتم همیشه ♬♫♪
ای دلربای من شیرین ادای من قربون تو برم الهی باوفای من!!!
عاشق تر از دلم هیچ دلی نمیشه به تو وابسته تر شدم دیوونتم همیشه ♬♫♪

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
میخورد تکان رو به روی من هندسه ی چشمانت میبرد مرا ♬♫♪
تا خیال تو آن نگاه جذابت ای آن نگاه جذابت!!!
ای دلربای من شیرین ادای من قربون تو برم الهی باوفای من ♬♫♪
عاشق تر از دلم هیچ دلی نمیشه به تو وابسته تر شدم دیوونتم همیشه!!!
ای دلربای من شیرین ادای من قربون تو برم الهی باوفای من ♬♫♪
عاشق تر از دلم هیچ دلی نمیشه به تو وابسته تر شدم دیوونتم همیشه!!!

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

حمید هیراد دلربا*موزیک من

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۸۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan