دانلود آهنگ حمید هیراد خدا نکند :: دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های جدید و روز دنیا ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ حمید هیراد خدا نکند

  • ۰۹:۴۰

امروز هم در کنار شما هستیم با یک موزیک بسیار زیبا طرفداران حمید هیراد خیلی بیشتر از بقیه خوشحال خواهند شد

بله ترانه جدید و دوست داشتنی حمید هیراد بنام خدا نکند با متن و کیفیت بسیار عالی

سپاس از اینکه موزیک من را انتخاب کردید

vbn 1 دانلود آهنگ حمید هیراد خدا نکند

 

متن آهنگ حمید هیراد خدا نکند

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

سکوت سرد خانه و بی تابی شبانه و یک دل پر بهانه و باران و حسرت ♩♬
شکست عاشقانه و حال من دیوانه و بی رحمی زمانه و باران و حسرت ♩♬
نفهمیدی که عشق و جان منی جان که چه گویم جهان منی ♩♬
نفهمیدی که بر دلم چه گذشت تو قرار دل بی قرار منی ♩♬
نفهمیدی که عشق و جان منی جان که چه گویم جهان منی ♩♬
نفهمیدی که بر دلم چه گذشت تو قرار دل بی قرار منی ♩♬

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
خدا نکند یادت بیارد خدا نکند قلبت بخواهد مرا هر زمان هر جا ببیند ♩♬
خدا نکند عشقت بمیرد عشقت بمیرد ♩♬
نفهمیدی که عشق و جان منی جان که چه گویم جهان منی ♩♬
نفهمیدی که بر دلم چه گذشت تو قرار دل بی قرار منی ♩♬
نفهمیدی که عشق و جان منی جان که چه گویم جهان منی ♩♬
نفهمیدی که بر دلم چه گذشت تو قرار دل بی قرار منی ♩♬

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

حمید هیراد خدا نکند

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۳۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan