دانلود مداحی ویژه ایام فاطمیه :: دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های روز

دانلود فیلم های جدید و روز دنیا ایرانی و خارجی

دانلود مداحی ویژه ایام فاطمیه

  • ۲۲:۵۵

به مناسبت ایام فاطمیه  موزیک من برای شما عزیزان چندین نوحه عزاداری ویژه فاطمیه آماده کرده است

التماس دعا داریم از شما عزیزان *موزیک من 

estsdf دانلود مداحی ایام فاطمیه

متن و لینک نوحه های ویژه ایام فاطمیه

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

دانلود نوحه الحمدالله که مادرمی مهدی رسولی

 

دانلود نوحه

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

دانلود نوحه اسم تو میبارد

دانلود آهنگ

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

نوحه شهادت حضرت زهرا از جواد مقدم

از چه مادر سر تو بر زانو گرفتی برای شهادت حضرت فاطمه الزهرا

دانلود

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

مداحی فاطمیه مجید بنی فاطمه مادر فدای قبر بی نشانت 

مادر فدای قبر بی نشانت

فدای قامت کمانت

فدای پهلوی شکسته

فدای دست نیمه جانت

بانو میان کوچه‌ها چه دیدی

که جان سپردی و بریدی

به جز حسن کسی نداند

تو از کشیده چی کشیدی

دانلود

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

دانلود مداحی ناحله الجسم حامد زمانی و هلالی

دانلود

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

دانلود مداحی مادر پهلو شکسته از محمدرضا سروری

بیا ای مادر پهلو شکسته کنار ساقی ابرو شکسته

به جسمش نیزه ها بین دسته دسته ستون لشکر از هر سو شکسته

حرم در ماتم عمو نشسته دل طفلان ز داغ او شکسته

ببین مادر حسین با قلب خسته نشسته پیش این ابرو شکسته

دانلود

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

مداحی فاطمیه از حاج محمود کریمی

یا زهرا یا زهرا

 تو میری من میمونم  گل یاس جوونم

 با نگاهت کشیدی آتیش به جونم

یا زهرا یازهرا

دانلود

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

مداحی مجید بنی فاطمه برای شهادت حضرت زهرا - نه حرفی میزنی خانم

دانلود

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

مداحی میثم مطیعی برای شهادت حضرت زهرا - دل میتپد این شبها با یاد تو یا زهرا

دانلود

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

مداحی محمود کریمی ویژه ایام فاطمیه

پرم شکسته مثل کبوتر

دلم گرفته کجایی مادر آخ مادر

پرم شکسته مثل کبوتر

دلم گرفته کجایی مادر آخ مادر

زنده ام به بوی چادر نمازت

زنده ام به یاد راز و نیازت

دانلود

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

مداحی فاطمیه شور از محمود کریمی - ای کاش قصه مادر انقدر داغ نبود

ای کاش قصه ی مادر این قدر داغ نبود

ای کاش قصه ی کوچه ای کاش یاس کبود

کسی مثل حسن نمیدونه که چرا مادرش پریشونه

که چه دردی کشیده تو کوچه که چجوری رسیده تا خونه

به کسی غصه و درد یه عزیز رو نمیشه گفت

اگه مادر بشه بیمار همه چیزو نمیشه گفت

غم دیوار نمیشه گفت غم مسمار نمیشه گفت

غم سیلی نمیشه گفت رخ نیلی نمیشه گفت

دانلود

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

دانلود نوحه بی تو یا زهرا میثم مطیعی

بی تو یا زهرا آه از این دنیا

بی تو مانده مرتضایت با غم دنیا

برده ای با خود، جان حیدر را

شد پس از تو بی حیاتر دشمن مولا

مدینه ای دیار غم بگو به زهرا چه گذشت

بگو در این وداع تلخ به جان مولا چه گذشت

چنین غریب و تنها وداع دل با جان را

ندیده کس جز مولا واویلا واویلا

گریه های تو در نهان دارد

بی تو مولا در گلویش استخوان دارد

حیدر بی تاب در دل محراب

بی تو شوق پر گشودن از جهان دارد

بعد تو شیعه تا ابد به داغ غربت آشناست

شعله ی فتنه بعد تو به خیمه های کربلاست

بدون کوثر با ما تشنگی عاشوراست

زینب از این پس تنهاست واویلا واویلا

دانلود

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

دانلود مداحی عربی ایام فاطمیه از باسم کربلایی - مداحی عربی فاطمه یا فاطمه سنگین

دانلود

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

مداحی عربی فارسی شهادت حضرت زهرا خاک ماتم بر سرم با نوای باسم کربلایی

دانلود

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

مداحی فاطمیه با نوای مهدی رسولی جونم به فدات مادر حسین

دانلود

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

نوحه فاطمیه از امیر برومند داری میری مهربونم

بدون تو این خونه برای علی زندونه

بمون کنار حیدر ببین چشام گریونه

بدون تو این خونه برای علی زندونه

بمون کنار حیدر ببین چشام گریونه

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

دانلود

نوحه مجید بنی فاطمه مخصوص ایام فاطمیه

اسم تو میبارد از نفس باران

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

دانلود

نوحه صوتی ترکی حضرت زهرا (س) فوق العاده زیبا - مداحی شهادت فاطمه زهرا ترکی محمد عاملی

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

دانلود

روضه سوزناک شهادت حضرت زهرا از نادر جوادی

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

دانلود

مداحی مهدی سلحشور برای شهادت حضرت فاطمه ویژه دهه فاطمیه

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

دانلود

مداحی شور شهادت حضرت زهرا از رضا نریمنی ای وای مادر افتاد

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

دانلود

دانلود یکجا تمام مداحی ها

 

  • ۱۱۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan