دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری پاشو بیا :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری پاشو بیا

  • ۱۴:۳۷

امروز یک ترانه ویژه از موزیک من 

 آهنگ بسیار زیبای پاشو بیا از شهاب مظفری با متن ترانه  و بهترین کیفیت امیدواریم بپسندید

در ادامه با موزیک من همراه باسگشید

fh دانلود آهنگ شهاب مظفری پاشو بیا

 

متن آهنگ جدید شهاب مظفری پاشو بیا

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

حال منو دیگه اینجوری بد نکن دل منو دیگه اینجوری سرد نکن ♫♪♭
تو که میدونی خستم به تو وابستم…
آخه دل من با تو خوشه میمیرم حرف اگه پشتت باشه ♫♪♭
به منم حواست باشه به منم حواست باشه…
پاشو بیا جمع کن دلمو ببر تو بیا حال خرابمو بخر ♫♪♭
همه چی دست خودته اینو بفهم …
میگم سریع بیا جمع کن دلمو ببر تو بیا حال خرابمو بخر ♫♪♭
همه چی دست خودته اینو بفهم …
تو که میشینی پیشم آخ دیوونه میشم ♫♪♭
نمیدم جاتو به هیچ کس تو این شهر…
خودم حواسم هست به تو نگیره کسی دستتو♫♪♭

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
هر جا بیارن اسمتو میریزه دلم عین بچه خب…
پاشو بیا جمع کن دلمو ببر تو بیا حال خرابمو بخر ♫♪♭
همه چی دست خودته اینو بفهم …
میگم سریع بیا جمع کن دلمو ببر تو بیا حال خرابمو بخر ♫♪♭
همه چی دست خودته اینو بفهم …
وای از دستت دلو دادم رفتش مونده فقط دردش ♫♪♭
نبود رسمش این همه دوری بسه…
تنها یادگاریمون یه عکسه وای از دستت ♫♪♭
پاشو بیا جمع کن دلمو ببر تو بیا حال خرابمو بخر…
همه چی دست خودته اینو بفهم …
میگم سریع بیا جمع کن دلمو ببر تو بیا حال خرابمو بخر ♫♪♭
همه چی دست خودته اینو بفهم …
وای از دستت♫♪♭

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

شهاب مظفری پاشو بیا*موزیک من

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۹۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan