دانلود آهنگ سریال سرنوشت حجت اشرف زاده :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ سریال سرنوشت حجت اشرف زاده

  • ۱۰:۳۶

امروز در این لحظه ترانه جای من با صدای حجت اشرف زاده با دو کیفیت همراه متن ترانه آماده کرده ایم امیدواریم بپسندید

از اینکه موزیک من را انتخاب کردید سپاسگذاریم

تق دانلود آهنگ سریال سرنوشت حجت اشرف زاده

متن آهنگ سریال سرنوشت حجت اشرف زاده

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

به جای من تو زخم خوردی رفیق غمامو از دلم تو بردی رفیق ♬♫♪♭
رو شونه ی تو گریه دارم برات یه عمر میشه که ببارم برات ♬♫♪♭
آغوش دلتنگی هام دنیا رو با تو میخوام دلتنگم بمون و کاری کن آبرو داری کن خیلی تنهام ♬♫♪♭
آغوش دلتنگی هام دنیا رو با تو میخوام دلتنگم بمون و کاری کن آبرو داری کن خیلی تنهام ♬♫♪♭
به جای من تو زخم خوردی رفیق غمامو از دلم تو بردی رفیق ♬♫♪♭
رو شونه ی تو گریه دارم برات یه عمر میشه که ببارم برات ♬♫♪♭

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
آغوش دلتنگی هام دنیا رو با تو میخوام دلتنگم بمون و کاری کن آبرو داری کن خیلی تنهام ♬♫♪♭
آغوش دلتنگی هام دنیا رو با تو میخوام دلتنگم بمون و کاری کن آبرو داری کن خیلی تنهام ♬♫♪♭
آغوش دلتنگی هام دنیا رو با تو میخوام دلتنگم بمون و کاری کن آبرو داری کن خیلی تنهام ♬♫♪♭

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

آهنگ سریال سرنوشت حجت اشرف زاده

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۴۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan