دانلود ریمیکس آهنگ از تو دلگیرم محمدرضا هدایتی :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود ریمیکس آهنگ از تو دلگیرم محمدرضا هدایتی

  • ۱۱:۰۹

 همینک ریمیکس آهنگ از تو دلگیرم محمدرضا هدایتی این موزیک شنیدنی رو تقدیم شما عزیزان میکنیم  ریمیکس : مهران عباسی

Mehran Abbasi Az To Delgiram دانلود ریمیکس آهنگ از تو دلگیرم محمدرضا هدایتی

 

متن آهنگ از تو دلگیرم محمدرضا هدایتی

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

دلم میخواد ببینمت بازم بخندی تو نگام

آخه فقط تو میدونی از زنده بودن چی می خوام

دلم بهم میگفت تو رو میشه یجور دیگه خواست

♪♪♫♫♪♪♯ ریمیکس : مهران عباسی ♪♪♫♫♪♪♯

آخه فقط قلب توء که با من اینقد سر به راست

از تو دلگیرم که نیستی کنارم من دارم میمیرم

تو کجایی من باز بی قرارم

میدونی جز تو کسی رو ندارم

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

باورم نمیشه ایقد اسون رفتی از کنارم

 

از تو دلگیرم که نیستی کنارم من دارم میمیرم تو کجایی

♪♪♫♫♪♪♯ من باز بی قرارم ♪♪♫♫♪♪♯

میدونی جز تو کسی رو ندارم باورم نمیشه

اینقد آسون رفتی از کنارم

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

ریمیکس آهنگ از تو دلگیرم

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۲۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan