دانلود آهنگ جدید حمید هیراد مجنون :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد مجنون

  • ۱۱:۲۹
امروز یک سوپرایزی ویژه برای شما عزیزان داریم
 ترانه جدید حمید هیراد بنام مجنون بهمراه متن ترانه و دو کیفیت عالی
با موزیک من همراه باشید

jyt دانلود آهنگ حمید هیراد مجنون

 

متن آهنگ جدید حمید هیراد مجنون

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

مات چشماتم ببین تو رو به روی من بشین دنیارو میزنم زمین ♩♬♫
محو تماشاتم همین تو رو به روی من بشین دنیارو میزنم زمین ♩♬♫
بیا راحت بسوزون این کویر خشک و خالی رو ♩♬♫
بیا و شعله ور کن این همه شب زنده داری رو ♩♬♫
بیا بارون شو ببار آروم کن بیا لیلا شو منو مجنون کن ♩♬♫

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
بیا بارون شو ببار آروم کن بیا لیلا شو منو مجنون کن ♩♬♫
عشق دلم بال و پرم تاج سرم فقط تو ♩♬♫
ماه دلم شاه دلم رفیق من فقط تو ♩♬♫
عشق یعنی غم شیرین دوری عشق یعنی صبوری و صبوری ♩♬♫
بیا بارون شو ببار آروم کن بیا لیلا شو منو مجنون کن ♩♬♫

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

حمید هیراد مجنون

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۲۱۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan