دانلود آهنگ رضا ملک زاده حال من :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ رضا ملک زاده حال من

  • ۱۰:۲۵
ترانه زیبای حال من با صدای رضا ملک زاده
به همراه متن ترانه و با دو کیفیت عالی
تقدیم شما عزیزان موزیک من با ما همراه باشید

vbn دانلود آهنگ رضا ملک زاده حال من

 

متن آهنگ رضا ملک زاده حال من

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

رنگ موهای تو بوره؛ چشات تنگ بلوره..
تو دلت سنگ صبوره؛ نمیدونم چرا اما مغروره ♫♪♭
رو به من دستاتو وا کن، بیا موهاتو رها کن..
تو دلم آتیش به پا کن صدام کن ♫♪♭
حال من یه حالیه که نگو؛ مال من میشی آخرش به زور..
میبرم دل کوچیک تورو؛ باور کن ♫♪♭

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
میزنم همه شهرو بهم میخرم نازتو بگو چند..
بیا حالمو بهتر کن ♫♪♭
حال من یه حالیه که نگو مال من میشی آخرش به زور..
میبرم دل کوچیک تورو؛ باور کن ♫♪♭
میزنم همه شهرو بهم میخرم نازتو بگو چند..
بیا حالمو بهتر کن ♫♪♭

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

رضا ملک زاده حال من

 

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۲۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan