دانلود آهنگ مرتضی اشرفی میبخشمت :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی میبخشمت

  • ۰۶:۴۰

امروز در این لحظه یک سوپرایز برای شما عزیزان موزیک من داریم  یک آهنگ بسیار زیبا  با صدای مرتضی اشرفی به نام میبخشمت

Morteza Ashrafi Mibakhshamet دانلود آهنگ مرتضی اشرفی میبخشمت

 

متن آهنگ مرتضی اشرفی میبخشمت

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

میبخشمت واسه همه خاطراتمون ♬♫♪
میبخشمت با اینکه نیست واسم آسون ♬♫♪
میبخشمت حتی با این دل داغون ♬♫♪
میبخشمت با اینکه دیدمت با اون ♬♫♪
با دلی که تورو میخواست فقط خیلی بد کردی ♬♫♪
تو همون راهی رو رفتی که نشه برگردی ♬♫♪
روزای قشنگمونو خودت شب کردی ♬♫♪
نمیخوای برگردی فدای تار موت نیا ♬♫♪

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
من که تمومی نداره هیچ وقت درد و غمام ♬♫♪
ولی گاهی یه خبر ازم بگیر بپرس کجام♬♫♪
یه کاری کن غم رفتنت واسم آسون بشه ♬♫♪
مگه میشه مگه میتونه دلم تنگ نشه ♬♫♪
یه زنگ بزن لااقل بپرس این آدم چشه ♬♫♪
با شنیدن صدات یکم دلم آروم بشه♬♫♪
با دلی که تورو میخواست فقط خیلی بد کردی ♬♫♪
تو همون راهی رو رفتی که نشه برگردی ♬♫♪
روزای قشنگمونو خودت شب کردی♬♫♪

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

مرتضی اشرفی میبخشمت

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۸۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan