دانلود آهنگ احمد سلو چشات :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ احمد سلو چشات

  • ۰۴:۵۱

امروز در این لحظه یک سوپرایز برای شما عزیزان موزیک من داریم  یک آهنگ بسیار زیبا  به نام چشات با صدای احمد سلو

hreq دانلود آهنگ احمد سلو چشات

 

متن آهنگ احمد سلو چشات

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

تو عشقت تو دلم لونه کرده دلم امشب چشاتو بونه کرده ♬♫♪
تو شش دلم را زدی به نامت به عجب چشمون سیاهی آی بنازم..
چشات در به درم کرده عزیز جون به لبم کرده ♬♫♪
دعا کرده ننه جونم واسه ما شله نذر کرده..
چشات در به درم کرده عزیز جون به لبم کرده ♬♫♪
دعا کرده ننه جونم واسه ما شله نذر کرده..

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
الهی اون چشات گریه نبینن من بمیرم خم تو ابروهات نبینم ♬♫♪
عزیز دلم دورت بگردم یه جوری که برم برنگردم..
چشات در به درم کرده عزیز جون به لبم کرده ♬♫♪
دعام کرده ننه جونم واسه مو شله نذر کرده..
چشات در به درم کرده عزیز جون به لبم کرده ♬♫♪

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

احمد سلو چشات

به پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۲۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan