دانلود آهنگ فرزاد فرخ گل مهتاب :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ فرزاد فرخ گل مهتاب

  • ۰۵:۳۲
امروز در این لحظه یک سوپرایز برای شما عزیزان موزیک من داریم  یک آهنگ بسیار زیبا با صدای فرزاد فرخ به نام گل مهتاب
با دو کیفیت عالی همراه متن ترانه

Farzad Farokh Gole Mahtab دانلود آهنگ فرزاد فرخ گل مهتاب

 

متن آهنگ فرزاد فرخ گل مهتاب

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

آرامش من آینده ی من در دست توست ♬♫♪♭
پروانه ی من قلبم رو ببین سرمست توست…
آینده ای روشن من با تو بسازم ♬♫♪♭
دنیامو بغل کن ای محرم رازم زیبا گل مهتابم…
هرگز هرگز هرگز که از تو دست بردارم ♬♫♪♭
من قلبم وابسته شد به آن چشمانت وای دنیا دنیا دوستت دارم…
هرگز هرگز هرگز که از تو دست بردارم ♬♫♪♭

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
من قلبم وابسته شد به آن چشمانت وای دنیا دنیا دوستت دارم ♬♫♪♭
دوستم داشته باش شعر آوازم باش تو مرا آغاز کن شوق پروازم باش…
در عبور از چشمت لانه ی عشق پیداست ♬♫♪♭
لحظه های بی تو زندگی بی معناست زندگی بی معناست …
هرگز هرگز هرگز که از تو دست بردارم ♬♫♪♭
من قلبم وابسته شد به آن چشمانت وای دنیا دنیا دوستت دارم…

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

فرزاد فرخ گل مهتاب*موزیک من

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۴۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan