دانلود آهنگ آرون افشار کجایی :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ آرون افشار کجایی

  • ۰۷:۱۷
هم اکنون اهنگ من بی تو هرکجا هستم تو را میبینم به نام کجایی با صدای آرون افشار به همراه متن ترانه و کیفیت عالی تقدیم شما عزیزان موزیک من

Aron Afshar2851709138501358130599318 5631 Music fa.com دانلود آهنگ آرون افشار کجایی

 

متن آهنگ کجایی آرون افشار

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

من بی تو هرکجا هستم تو را میبینم●♪♫
با توام دلتنگی شیرینم…●♪♫
من پریشانم کجایی؟●♪♫
باور کن من برای خنده ات میمیرم!●♪♫
من برای تو فقط میمیرم…●♪♫
من پریشانم کجایی..●♪♫
کجایی تو کجایی تو کجایی؟!●♪♫
ندارم در سرم جز تو هوایی●♪♫
تو با دلواپسی هام آشنایی●♪♫
کجایی تو کجایی…●♪♫

 

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

آرون افشار کجایی*موزیک من

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

  • ۱۸۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan