دانلود آهنگ آرون افشار رفتم که رفتم :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ آرون افشار رفتم که رفتم

  • ۰۲:۵۱
امروز یه سوپرایز داریم  ترانه رفتم که رفتم با صدای آرون افشار و تنظیم معین راهبر از موزیک من همراه متن ترانه و با کیفیت عالی

SDG دانلود آهنگ آرون افشار رفتم که رفتم

 

متن آهنگ رفتم که رفتم از آرون افشار

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

رفتم که رفتم خداحافظ رفیق بغض و آوار ♬♫♪
رفتم که رفتم نگاهم کن برای آخرین بار..
رفتم ولی تو بمان و خاطراتم را نگه دار ♬♫♪
رفتم که رفتم نشد رویای ما باور بگیرد…
رفتم عزیزم نشد این قصه بال و پر بگیرد ♬♫♪
بعد از من ای کاش تو را هر کس که عاشق شد بمیرد…
من غم حرفای تو همه دنیای تو حسرتش مانده به قلبم ♬♫♪
رنگ چشمای تو خواب و رویای تو حسرتش مانده به قلبم…
من غم حرفای تو همه دنیای تو حسرتش مانده به قلبم ♬♫♪
رنگ چشمای تو خواب و رویای تو حسرتش مانده به قلبم…

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
ای حسرتش مانده به قلبم …
رفتم تو را یادم فراموش شاید غمت پایان بگیرد ♬♫♪
رفتم که رفتم شاید عشقم درد از خودش درمان بگیرد…
رفتم تو را یادم فراموش رفتم ولی دلتنگ بودم ♬♫♪
تو با دلم بی رحم بودی ای کاش من دل سنگ بودم…
ای کاش من دل سنگ بودم ♬♫♪
من غم حرفای تو همه دنیای تو حسرتش مانده به قلبم…
رنگ چشمای تو خواب و رویای تو حسرتش مانده به قلبم ♬♫♪
من غم حرفای تو همه دنیای تو حسرتش مانده به قلبم…

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

آرون افشار رفتم که رفتم

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۸۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan