دانلود آهنگ پویا بیاتی تو فقط باش :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ پویا بیاتی تو فقط باش

  • ۱۹:۳۰

امشب در این لحظه یک سوپرایز برای شما عزیزان موزیک من داریم  یک آهنگ بسیار زیبا  به نام تو فقط باش از پویا بیاتی 

به همراه متن ترانه و کیفیت خیلی عالی

Pouya Bayati To Faghat Bash دانلود آهنگ پویا بیاتی تو فقط باش

 

متن آهنگ پویا بیاتی تو فقط باش

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

زندگی یعنی ما ضربدر عشق عشق اون اتفاق خاصمونه ♩♬♫
کف رویامون خوشبختیه و سقف خوشبختیمون آسمونه
با تو من تازه میشم لحظه به لحظه پشت لبخند تو آرامش محضه ♩♬♫
جانم میگیره منو ذوق نگاهت صبحم شیرین شده از شوق نگاهت
تو فقط باش فقط باش همیشه کنارم من کنار تو آرامش خاصی دارم ♩♬♫
با تو روزای سختو طاقت میارم تو فقط باش فقط باش تو روزگارم
تو فقط باش فقط باش همیشه کنارم من کنار تو آرامش خاصی دارم ♩♬♫
با تو روزای سختو طاقت میارم تو فقط باش فقط باش تو روزگارم

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
زندگی عطر رسیدن داره صبح از چشم تو دیدن داره ♩♬♫
واسم از عشق بگو قصه ی عشق از زبون تو شنیدن داره
با تو من تازه میشم لحظه به لحظه پشت لبخند تو آرامش محضه ♩♬♫
جانم میگیره منو ذوق نگاهت صبحم شیرین شده از شوق نگاهت
تو فقط باش فقط باش همیشه کنارم من کنار تو آرامش خاصی دارم ♩♬♫
با تو روزای سختو طاقت میارم تو فقط باش فقط باش تو روزگارم
تو فقط باش فقط باش همیشه کنارم من کنار تو آرامش خاصی دارم ♩♬♫

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

پویا بیاتی تو فقط باش

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan