دانلود آهنگ مرتضی اشرفی ببین کاراتو :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی ببین کاراتو

  • ۰۵:۱۸

امروز در این لحظه یک سوپرایز برای شما عزیزان موزیک من داریم  یک آهنگ بسیار زیبا  به عنوان ببین کاراتو با صدای مرتضی اشرفی

با کیفیت خوب همراه متن ترانه 

Morteza Ashrafi Bebin Karato دانلود آهنگ مرتضی اشرفی ببین کاراتو

 

متن آهنگ مرتضی اشرفی ببین کاراتو

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

وقتی هستی دارم یک دنیا آرامش ♬♫♪♭
پیش تو چیزی نمیخوام جز یه خواهش
که فقط نفس بکش صداشو دوس دارم ♬♫♪♭
با سکوت بینمون تا صبح بیدارم
تو چرا ازم گرفتی حس این لحظه رو ♬♫♪♭
چقده خواستم ازت که از پیش من نرو
اما تو رفتی و من تنهاترین شهرم ♬♫♪♭
تو که نیستی با همه حتی با خودم قهرم
خیلی دوری و نگاتو ازم گرفتی ببین کاراتو ♬♫♪♭
از من گذشتی حتما دوسم نداری ولی دیوونتم من

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
خیلی دوری و نگاتو ازم گرفتی ببین کاراتو ♬♫♪♭
از من گذشتی حتما دوسم نداری ولی دیوونتم من
نمیگی دارم تو دلواپسی میمیرم بگو تو کی میرسی ♬♫♪♭
یه رحمی بکن به این حال من نیایی شکسته پر و بال من
بیا تا به باد نره آرزوهام تو خوب میدونستی چقد بی تو تنهام ♬♫♪♭
یه فکری بکن به حال دلم تو با رفتنت شدی قاتلم
خیلی دوری و نگاتو ازم گرفتی ببین کاراتو ♬♫♪♭
از من گذشتی حتما دوسم نداری ولی دیوونتم من
خیلی دوری و نگاتو ازم گرفتی ببین کاراتو ♬♫♪♭
از من گذشتی حتما دوسم نداری ولی دیوونتم من

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

مرتضی اشرفی ببین کاراتو

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۹۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan