دانلود آهنگ علی سفلی منو کافه :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ علی سفلی منو کافه

  • ۲۰:۲۵

امروز در این لحظه برای شما عزیزان موزیک من یک آهنگ بسیار زیبا آماده کردیم به نام منو کافه از علی سفلی 

 با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم 

htr دانلود آهنگ علی سفلی منو کافه

 

متن آهنگ علی سفلی منو کافه

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

برام چی مونده جز حسرت  ♬♫♪
که موهاتو کی میبافه ..
قرارم با خودم هر شب  ♬♫♪
همین قهوه همین کافه..
غروب جای خودش  ♬♫♪
اما طلوعم بی تو دلگیره ..

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
رو شونه های کی خوابی..
ببین فکرم کجا میره ♬♫♪
برام چی مونده جز حسرت..
که موهاتو کی میبافه ♬♫♪
قرارم با خودم هر شب …
همین قهوه همین کافه ♬♫♪

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

علی سفلی منو کافه*موزیک من

 

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۲۷۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan