دانلود آهنگ معین زد هیچ :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ معین زد هیچ

  • ۰۶:۳۲

امروز در این لحظه برای شما عزیزان موزیک من یک آهنگ بسیار زیبا آماده کردیم با صدای معین زد به نام هیچ

 با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم 

سیذ دانلود آهنگ معین زد هیچ

متن آهنگ معین زد هیچ

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

شراب کهنه ی من هستی چگونه قالی کرمانی ♬♫♪♭
که در شرایط بی آبی درون کوچه خیابانی
اگر بنا به نوشتن بود و اینکه قلم بچرخانی ♬♫♪♭
زبان خواندنتم با او بگو چه بر سرت آوردن
اگر که یک طرف بی رحم به پیش قاضی نمیرفتن ♬♫♪♭
خراب بر سر تو هرگز تو شخصیت بدی بودی
منم در آتش هجرانت و غرق یاد خروشانت ♬♫♪♭
چقدر شاکی ام از دستم تو را محاکمه میخوانم
تو باز خاطره خواهی شد دوباره آمدی و رفتی ♬♫♪♭
من و تو دافعه داریم ما تو قطب مثبت و من منفی
ولی بدون تو هم گیجم ولی بدون منم هیچی ♬♫♪♭ 

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
چرا نمیشه تمومش کرد که هیچه آخر این هیچی ♬♫♪♭
تو باز خاطره خواهی شد دوباره آمدی و رفتی
من و تو دافعه داریم ما تو قطب مثبت و من منفی ♬♫♪♭
ولی بدون تو هم گیجم ولی بدون منم هیچی
چرا نمیشه تمومش کرد که هیچه آخر این هیچی ♬♫♪♭
دلتنگ میشوم اما نمیشود برسم بهت
و مرگ برای من امروز اگر کسی بره سمتت ♬♫♪♭
چگونه سر کنم امسال بدون تو منو پاییز
چه خوش که قطع شوم اما ببینمت که سرپایی ♬♫♪♭
یه عمر خاطره را تو چگونه در طی چند سال
طبیب حاذق این شهر چه هست چاره سرسام ♬♫♪♭
چه کودکانه گریستی و من کاری نکردم
زمین میخورم هر بار اگر کسی بگه مردم ♬♫♪♭

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

معین زد هیچ*موزیک من

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۷۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan