دانلود آهنگ پویا بیاتی عاشق نشدم :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ پویا بیاتی عاشق نشدم

  • ۲۱:۵۶

امشب در این لحظه برای شما عزیزان موزیک من یک آهنگ بسیار زیبا آماده کردیم با صدای پویا بیاتی به نام عاشق نشدم

 
 با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار  خوشحالیم

Pouya Bayati Ashegh Nashodam دانلود آهنگ پویا بیاتی عاشق نشدم

 

متن آهنگ عاشق نشدم پویا بیاتی

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

زوده هرچی که بین ما بوده جاشو بده به جدایی که یه جاده مه آلوده
♪♪♫♫♪♪♯ سخته بارون بیاد و نباشی پیش کسی که یه عمره وسط خاطره هاشی ♪♪♫♫♪♪♯
عاشق نشدم که ساده بگذرم ازت بد کردی ولی بدیت دل منو نزد

♪تنظیم کننده : امید سلیمانی♪
عاشق نشدم که حس کنم ندارمت من دست کسی تورو نمیسپارمت
♪♪♫♫♪♪♯ عاشق نشدم که ساده بگذرم ازت بد کردی ولی بدیت دل منو نزد ♪♪♫♫♪♪♯
عاشق نشدم که حس کنم ندارمت من دست کسی تورو نمیسپارمت

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
زوده هرچی که بین ما بوده جاشو بده به جدایی که یه جاده مه آلوده
♪♪♫♫♪♪♯ سخته بارون بیاد و نباشی پیش کسی که یه عمره وسط خاطره هاشی ♪♪♫♫♪♪♯
عاشق نشدم که ساده بگذرم ازت بد کردی ولی بدیت دل منو نزد
عاشق نشدم که حس کنم ندارمت من دست کسی تورو نمیسپارمت
♪♪♫♫♪♪♯ عاشق نشدم که ساده بگذرم ازت بد کردی ولی بدیت دل منو نزد ♪♪♫♫♪♪♯
عاشق نشدم که حس کنم ندارمت من دست کسی تورو نمیسپارمت

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

پویا بیاتی عاشق نشدم

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۸۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan