دانلود آهنگ صدای تو را دوست دارم از همایون شجریان :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ صدای تو را دوست دارم از همایون شجریان

  • ۱۲:۳۸

امروز در این لحظه برای شما عزیزان موزیک من یک آهنگ بسیار زیبا آماده کردیم به نام صدای تو را دوست دارم از همایون شجریان

 با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خوشحالیم

trh دانلود آهنگ صدای تو را دوست دارم از همایون شجریان

 

متن آهنگ صدای تو را دوست دارم از همایون شجریان

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

صدای تو را دوست دارم ♬♫♪
صدای تو از آن و از جاودان می‌سراید ♬♫♪
صدای تو از لاله‌زاران که در یاد ♬♫♪
می‌آید صدای تو را ♬♫♪
رنگ و بوی صدای تو را دوست دارم ♬♫♪
جهان در صدای تو آبی ‌ست ♬♫♪

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
و زیر و بم هر چه از اصفهان ♬♫♪
در صدای تو آبی ست ♬♫♪
و هر سنت از دیرگاهان و هر ♬♫♪

بدعت از ناگهان در صدای تو آبی ست ♬♫♪

ـــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

آهنگ صدای تو را دوست دارم از همایون شجریان

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۳۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan