دانلود آهنگ احسان خواجه امیری نفس :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری نفس

  • ۰۹:۳۹

امروز در این لحظه برای شما عزیزان موزیک من یک آهنگ بسیار زیبا آماده کردیم با صدای احسان خواجه امیری به نام نفس

 با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خوشحالیم

ret دانلود آهنگ احسان خواجه امیری نفس

متن آهنگ احسان خواجه امیری نفس

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

چه حس تردیدی تو قلب ما رفته!..!
♬♫دلم هنوز اینجاست دلت کجا رفته♬♫
♬♫یه عمره خوشبختی منو رها کرده♬♫
تو کم بشی از من تمام من درده!..!

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
یکی تو دنیا هست که کل دنیاشی!..!
♬♫تمومه درداته تموم رویاشی♬♫
♬♫یکی تو دنیا هست که عاشقه با تو♬♫
یه عمره جنگیده بگیره دنیاتو!..!

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

احسان خواجه امیری نفس*موزیک من

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۲۵۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan