دانلود آهنگ فرزاد فرزین جای تو خالیه :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ فرزاد فرزین جای تو خالیه

  • ۰۵:۴۶

شما عزیزان موزیک من رو در این لحظه به یک آهنگ بسیار زیبا دعوت میکنیم با صدای فرزاد فرزین به نام جای تو خالیه 

 با کیفیت عالی همراه متن ترانه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم خوشحالیم

شصق دانلود آهنگ فرزاد فرزین جای تو خالیه

متن آهنگ فرزاد فرزین جای تو خالیه

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

بارون که میزنه دلم که میشکنه روزای بی کسی وقتی نمیرسی ♬♫♪♭
وقت قدم زدن اینجا کنار !!! من جای تو خالیه جای تو خالیه
بارون من و غروب و دریا جای تو خالیه ♬♫♪♭
تو فکرتم همیشه هر جا جای تو خالیه !!!
بارون من و غروب بی تو جای تو خالیه ♬♫♪♭
تو قلبمی همیشگی تو جای تو خالیه !!!
خوابم که میبره خوابم که میبره هر جا که صحبت احساس و عادته ♬♫♪♭

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
ماه وقتی کامله تو اوج فاصله ♬♫♪♭
بارون من و غروب و دریا جای تو خالیه!!!
تو فکرتم همیشه هر جا جای تو خالیه ♬♫♪♭
بارون من و غروب بی تو جای تو خالیه !!!
تو قلبمی همیشگی تو جای تو خالیه ♬♫♪♭

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

فرزاد فرزین جای تو خالیه*موزیک من

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۲۶۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan