دانلود مداحی یارالی جان یارالی از مهدی رسولی :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود مداحی یارالی جان یارالی از مهدی رسولی

  • ۱۴:۵۰

امروز در این لحظه برای شما عزیزان موزیک من یک نوحه ترکی بسیار زیبا آماده کردیم با نوای حاج مهدی رسولی به نام یارالی جان یارالی 

 با کیفیت عالی همراه متن نوحه امیدواریم بپسندید از این که با موزیک من همراه هستید بسیار خرسندیدم 
التماس دعا از همه عزیزان رو داریم

htr دانلود مداحی یارالی جان یارالی از مهدی رسولی

متن مداحی یارالی جان یارالی از مهدی رسولی

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

یا حسین درگهوی روضه رضوان گورورم ♬♫♪♭
گلسه هر کیم قاپیوا لایق احسان گورورم
کربلادور وطنیم بو قره کوینک کفنیم ♬♫♪♭
ورد ذکریمدی منیم جان یارالی جان یارالی
بیر سینیق نی کیمی هجرونده نوا دلخوشیام ♬♫♪♭
عشقیوه گرچه مریضم نه دوا دلخوشیام

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ
قالمیشام زنده اگر کرب و بلا دلخوشیام ♬♫♪♭
یوخسا چوخدان ئوزومی مرگه شتابان گورورم
چوخلار ئوز حاجتینی بو قره پرچمدن آلوب ♬♫♪♭
دردینون چاره سینی صاحب علقمدن آلوب
اون بیر آی قوت قلبی بو محرمدن آلوب ♬♫♪♭
ائله بیر آیدی که هر قلبی پریشان گورورم

ــــــــــــــــ|🎵🎶موزیک من🎶🎵|ــــــــــــــــ

مداحی یارالی جان یارالی*موزیک من

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320

دانلود آهنگ با کیفیت خوب128

  • ۱۵۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan